زنان
زنان
خطری که زنان ایرانی را تهدید می کند جدی است باید آگاه باشید باشید واز برنامه هایی که برای نابودی فرهنگ ایران است آگاه شوید
زنان
نويسندگان
لینک عزیزان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زنان و آدرس zanan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فارس به نقل از خبرگزاری رویترز، از زمان سقوط حسنی مبارک در مصر، اسلامگراها قدرت بیشتری یافته‌اند. ظاهرا اکنون زمان مناسبی است تا زنان محجبه و نقاب پوش روی پای خود بایستند چراکه در طول دوران مبارک آنها برای یافتن شغل با دشواری روبرو بودند. حسنی مبارک حضور زنان محجبه و نقاب پوش در صفحه تلویزیون را منع کرده بود. 
 
آبیر شاهین، یکی از زنان فارغ التحصیل از دانشگاه آمریکایی‌ها در قاهره که به خاطر مخالفت کارفرمایان با پوشش او، برای یافتن شغل تلاش‌ کرده است، به رویترز گفت: گفته می‌شود به خاطر زبان بدن، شبکه تلویزیونی زنان محجبه رونق نمی‌گیرد اما آهنگ صدای ما می‌تواند احساسات و واکنش‌های ما را نشان دهد. 
 
به گفته ابو اسلام احمد عبدالله،‌ مالک این شبکه تلویزیونی،‌ هدف از چنین پروژه‌ای، فراهم کردن امکان برای زنان محجبه است تا بتوانند بدون تبعیض فعالیت کنند. 
 
وی افزود: زنان محجبه برای کار در شبکه‌های تلویزیونی درخواست می‌دادند اما شغلی پیدا نمی‌کردند. چرا زنان محجبه باید در چنین محیطی قربانی تبعیض باشند؟ به همین علت تصمیم گرفتم شبکه‌ای راه‌اندازی و شرایط را برای آنها فراهم کنم به امید اینکه دیگران نیز از من در این زمینه دنباله‌روی کنند. 
 
طبق این گزارش، برنامه‌های این شبکه تلویزیونی جدید که عنوان آن «ماریا» است و قرار است از روز اول ماه رمضان پخش شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:, ] [ 3:43 ] [ بنده ی خدا ]
.: Weblog Themes By Salehon :.

درباره وبلاگ

سلام در این وبلاگ شما با مطالبی که برای شما مفید و آموزنده می باشد روبرو می شوید امیدوارم هر مطلبی رو که در اینجا میخونید با ارائه نظرها و انتقادات مفیدتون به من کمک کنید تا باز خورد مفیدش رو خودتون بینید من بعلت مشغله های کاری ای که دارم فقط آخر هفته ها میتونم به وبلاگ شر بزنم خوشحال میشم با هم بحث کنیم
حمایت می کنیم
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 181
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
شمارنده
شمارنده cache01last1488456756